Kurtka męska Woox Kurtka męska wodoodporna Mollis Concha Sport Senor niebieska r. XXL
- Rodzaj: Przeciwdeszczowa, Softshell
- Zobacz pełną specyfikację
Wodoodporność
Jednostką przyjętą do określania wodoodporności są milimetry słupa wody. Ta wartość informuje o tym, że kurtka powinna poradzić sobie ze słupem wody o zadanej wysokości, działającym na metr kwadratowy materiału. Im wyższe wartości, tym lepsze właściwości wodoodporne posiada. Kurtki o parametrze od 5000 do 10000 mm oferują wysoki współczynnik woodoporności, sprawdzą się one podczas długotrwałych ulew.
Oddychalność
Jest to zdolność materiału do odprowadzania wilgoci na zewnątrz. Wartości podaje się w gramach na metr kwadratowy na dobę. Ten współczynnik informuje o tym, jaka ilość wilgoci, podawana w gramach, jest w stanie, w ciągu 24h, pokonać barierę jaką stanowi materiał o powierzchni metra kwadratowego.
Czasami spacerując w miejskim parku zawędrujesz do lasu a później natrafisz na gęste krzaczory i tam zabłądzisz, to już nie problem. Mollis Concha Sport Senor ma odblaskowe zamki, które będzie widać nawet z helikoptera. A z lądowiska do domu traficie już sami. Gdyby jednak nie to idź lasem do parku najpierw pokonując gęste krzaczory i dotrzesz do domu.
100% polyester. Wodoszczelność 8000 mm, oddychalność 3000 g/m2/24h, wywietrzniki pod pachami z zamkiem, anatomiczny kształt na stałe zamocowanego kaptura, idealnie dopasowany wooxuśny krój, wewmątrz polar.
Softshell kurtki męskie | |||||
---|---|---|---|---|---|
S | M | L | XL | XXL | |
1/2 klatka piersiowa | 54 | 58 | 62 | 66 | 70 |
1/2 pas | 49,5 | 53,5 | 57,5 | 61,5 | 65,5 |
1/2 biodra | 50 | 54 | 58 | 62 | 66 |
długość (od wierzchołka ramienia) | 68 | 70,5 | 73 | 75,5 | 78,5 |
długość rękawa od kołnierza | 80 | 82 | 84 | 86 | 88 |
- Rodzaj Przeciwdeszczowa, Softshell
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu